Månadsfavoriter

Hejsan bloggisen!
 
Fredag! Skönt som vanligt. Nu tänkte jag göra ett inlägg med mina månads-favoriter. Det kanske är konstigt att ha det i mitten av månaden. Menmen, jag kände för det ;) Så let's börja meeed skönhet:
 
 
 
 
 
Lush Angles on bare skin. Det är en rengöring som verlkigen minskar rödheten i ansiktet och samtidigt tvättar det. 
Ett stort plus att det bara är naturliga ingredienser!
 
 
 
Maybeline NewYork Fit me powder. Ett mattande puder som håller concealern på plats. Efter ungefär tre timmar så måste man bättra på det, men annars är det bra.
 
 
 
 
Loréal Paris Super liner.  En ögonbryns penna och vax. Jag använder inte själva färgdelen. Utan jag använder vaxet för att hålla mina bångstyriga ögonbryn på plats ;)
 
 
 
 
The Benefit Fake up Make up concealer. En klapp på axeln till Benefit som har hjälpt mig täcka allt jag vill. Håller i flera timmar och ser ändå inte kakig ut. Tyvärr så är den snart slut ;((
 
 
e.l.f Powder Brush. 49kr och ändå så kompakt och asgrym. 
 
 
HÅR:
 
 
Lush schampo. Finns inget att säga, asgrymt.
 
 
Kevin Murphy hår ollja. Att ta i den här mirakelprudukten i håret efter duschen är prima.
 
 
Inbakad fläta. Vet inte mer, är bara såå snyggt.
 
 
BLANDAT:
 

Sminkkursen som jag, Yang, Hanna och Josse gick på för några veckor sedan på Make Up Store. Så himla fantastiskt och roligt var det, minne för livet, förhoppningsvis ;)
 
 
Låtar som jag verkligen har diggat den senaste tiden är Thinking out loud med min kung Ed Sheeran och Try med Colbie Caillat.
 
Sedan självklart espresso house " vit mocka latte", mmmmm så gott.
 
 
Ha en trevlig fredags kväll!
Favoriter, Skönhet | |
Upp