Nålen genom ugglan och hotad att inte få mat

God kväll på er igen. Vad har två tummar och är inte peppad till måndag? -Den här tjejen.
 
Men jag har åtminstone varit någolunda produktiv idag. Käkat lunch med mormor, tränat badminton, städat och hjälpt en uggla att hitta hem, typ. 
 
"Lunchen" hos mormor betod av rabarberpaj, pepparkakor och och ädelost. Gott, väldigt gott men kanske inte så man peppar upp till att träna. Kan kanske vara därför jag var så enormt dosig största delen av passet. Resten av träningen var på topp och irriterade Hanna resten av passet, hon var tvungen att springa en del;)  Jag duschade i säkert en timme efter träningen. Bastu, lathet och rakning av benen gör så att tiden i badrummet blir lite extra lång. Efter duschen, som vanligt, så vill jag sätta på mig myskläder. Då märker jag att mina favvostrumpor, som har ugglor på dom, har gått sönder. Ena ugglan hade lossnat och flygigt iväg. Så då drog jag fram sylådan och satte fast den igen. Lite stolt är jag att jag inte är helt opysslig. Snart är det dags för middag men mamma låter mig inte äta inan jag har städat, tacktack. Bäst att jag går nu, ses.
 
Livet idag | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

söta strumpor!

#2 - - l:

söta sockar!

Upp