Ett udda fredagsmys

Godkväll bloggisen! Nu sitter jag vid mitt sminkbord och skypar med min lilla Yang, hon städar, dricker Lorina drycken och pratar om sin mormors laptop. Medan jag sitter på andra sidan skärmen och skriver önskelista och kollar på Bath and Bodyworks hemsida. När Yang var här tidigare så sminkade vi oss ( 5 minuets makeup challange) och sedan fotade vi lite, vi får se om bilderna kommer upp på bloggen eller inte. Efter att Yang gick så åt jag och min kära familj en väldigt trevlig middag bestående av risotto, salami, flera röror och en hemmaodlad jätte tomat. 
 
Maten gjorde mig väldigt inspirerad så jag gick upp och städade mitt rum. I början tänkte jag bara lägga in alla mina kläder i garderoben, men det slutade med att jag renade både mitt fönster, min stora hylla och en lådan i sminkbordet (den jag inte har smink i). Samtidigt satte jag på låtar på datorn, det gör allt lättare. Det slog mig efter ett tag att jag fortfarande hade smink på mig så jag gick in och tvättade bort det samt tog på en ansiktsmask och plockade ögonbrynen. Körde en liiiite smalare look en vad jag brukar ha, iallafall längst in vid näsan. Intresseklubben noterar typ hahah. Nu ska jag kolla We heart it för insperation till rummet och sedan ner och hämta vatten, är så enormt törstig. Ni får ha det så bra, så hörs vi i morgon! Hejdå!
Livet idag | |
Upp