Söndagsfrukost

God morgon, eller mer god dag. Jag har precis tänkt att påbörja min dag och fick för mig att blogga lite. Igår var ju jag och Yang på bio, vi såg The maze runner och Pojken med guldbyxorna. Verkligen två helt otroliga filmer, men den klara favoriten var The maze runner. Inte bara för att min mcmaded spelar huvudpersonen Thomas. Utan för att hela filmen var så enormt bra gjord. Dylan O'Brien som då spelar Thomas är även huvudpersonens bästa vän i en av mina favorit TV-serier Teen Wolf.
 
När jag gick ner till köket i morse så stod en skål med pannkaksmet där, vilken slump. Så jag ställde mig och stekte några pannkakor, jag riktigt älskar söndagsfrukost. Nu ska jag göra lite skolarbete samt kolla på film, ska även försöka hinna med och göra en hållare för mina halsband. Mer om det senare, vi hörs!
 
 
 
 
 
 
Livet idag | Dylan, film, pannkaka | |
Upp